Yıllardır webmaster sektöründeyim :
Örnek fiyat anlaşılır ne eksik ne fazla alırdım anlaştığım ücretin.

Bugun Yabancı Bir Müşterimin daha işini yaptım (webmaster sektörü) 30$ dolara anlaştık ödeme için bilgi istedi ne göreyim 60$ göndermiş belki yanlışlık yapmıştır diye yazdım verdiği cevap şu :

(Ödemeyi işi yaptıktan sonra aldım )

"Dostum biz hollandalayız sevdiğimiz işin karşılığını fazlasıyla veririz "

Açıkcası şaşırdım alışkın değilim böyle şeylere bu tarz bir durumla karşılaştınız mı