• 14-11-2021, 21:21:02
    #1
    Yıllardır webmaster sektöründeyim :
    Örnek fiyat anlaşılır ne eksik ne fazla alırdım anlaştığım ücretin.

    Bugun Yabancı Bir Müşterimin daha işini yaptım (webmaster sektörü) 30$ dolara anlaştık ödeme için bilgi istedi ne göreyim 60$ göndermiş belki yanlışlık yapmıştır diye yazdım verdiği cevap şu :

    (Ödemeyi işi yaptıktan sonra aldım )

    "Dostum biz hollandalayız sevdiğimiz işin karşılığını fazlasıyla veririz "

    Açıkcası şaşırdım alışkın değilim böyle şeylere bu tarz bir durumla karşılaştınız mı
  • 14-11-2021, 21:22:07
    #2
    Türk olarak da denk geldiği oldu
    • ferhatpetek
    ferhatpetek bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-11-2021, 21:22:27
    #3
    bizde ise durum şu kardeş basit bir kaç hata var senin beş dakkanı almaz 50 tl ateşlerim yaparsın sen hadi görim seni
  • 14-11-2021, 21:22:35
    #4
    Medeniyet hoşgörü ve sevgi 😊
    • smmpanelnet
    • ferhatpetek
    smmpanelnet ve ferhatpetek bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 14-11-2021, 21:24:15
    #5
    Böyle müşterim olmadı ama çoğu zaman iyi iş yapana ben de fazlasıyla göndermeye çalışıyorum. Maksat yaptığı işe daha da değer katsın ve daha çok güzel iş yapalım.
  • 14-11-2021, 21:26:50
    #6
    Hocam adam için 60 dolar nedir ki avruplalılar genel olarak bol gönüllü oluyor
  • 14-11-2021, 21:31:03
    #7
    VipsMedya.Com
    bazen bir kere mavi tik almıştım adam fazladan +500tl atmıştı
  • 14-11-2021, 21:35:43
    #8
    Hollandalı fakat dolar göndermiş
  • 14-11-2021, 21:36:17
    #9
    Platin üye
    Bizim insanımız genel olarak maksimum fiyatı verdiği için kısmaya alışmış. Hatta pazarlık sünnettir lafıyla bırak fazla atmayı daha da düşük atmaya çalışıyor.