• 13-11-2021, 20:46:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ard arda aynı konuyu açarsam rep yermiyim ?
  • 13-11-2021, 20:50:21
    #2
    Yememen için bir sebep yok.
  • 13-11-2021, 20:52:12
    #3
    Ceza geliyorum der yani
  • 13-11-2021, 20:52:12
    #4
    yeterli oldu hocam
  • 13-11-2021, 20:52:14
    #5
    Aynı konuyu birden fazla açmak yasaktır. Bu eylemin tekrarı halinde ceza alırsınız.
  • 13-11-2021, 21:00:30
    #6
    @Gelistirici; sizi sandım
  • 13-11-2021, 21:04:29
    #7
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Gelistirici; sizi sandım
    Yalnız değilsin bende profil resminden öyle sandım.
  • 13-11-2021, 21:09:50
    #8
    ben size ard arda mesaj spamlasam rahatsız olmaz mısınız
  • 13-11-2021, 21:33:44
    #9
    En iyisi sanırım
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Gelistirici; sizi sandım
    SMMpanelciniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız değilsin bende profil resminden öyle sandım.
    Bende sandım merak etmeyin