• 11-11-2021, 21:31:01
    #1
    Öncelikle hayırlı akşamlar,
    Mining işi ile bilgi sahibi arkadaşlar cevaplarsa çok sevinirim.Sorularım şu şekilde
    - Mining işine başlayıp bırakan kişiler neden bırakıyor ?
    - Çok sağlam sistemleri satanları görüyorum neden satıyorlar ?
    - İşin içine girince ne gibi süprizler bekliyor ?
    Lütfen bilgisi olanlar samimi olarak cevaplayabilir mi.
    Şimdiden herkese teşekkür ederim
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Hocam almadan önce sağlam bir araştırma şart örneğin gigabyte ekran kartalarının rtx 3090 aldık araştırmadan soğutması iyi değil ortalama 120 mh alınacak karttan ek soğutma takıldı vs öyle bile 110 aldık anca . Normalde sıfır kartta gigabyte olmasaydı rahat 120 mh alınabilir .
      Bazı siteler var ortalama geliri çıkarıyor öyle hesaplama yapabilirsiniz . Tüm maliyete hakim olabilirsiniz .
      Sistem kurulumları çok basit bu arada herhangi bir zorluğu yok overclok ayarlarıda basit yapılıyor . Dediğim gibi iyi araştırma yapmak lazım forumlar var bunun için girip ordan daha detaylı bilgi alabilirsiniz .Alacağınız ekran kartlarını belirledikten sonra forumda paylaşım yapın size yardımcı olurlar.
  • 11-11-2021, 21:36:35
    #2
    Hocam eğer kendi riglerinizi kurup yapacaksanız bu işi öncelikle maliyetlerini hesaplamanız gerekmektedir.

    1. Mining yapılacak alan (Kiralık)
    3. Mining için kullanılacak ekran kartları
    2. Elektrik Gideri
    3. Network
    4. Soğutma

    Mining yapan kişilerin başlayıp da sonradan bırakmalarının sebebi 1 aylık maliyetlerinin onlara geri dönüşü 3 aya tekabül ediyor.
  • 11-11-2021, 21:38:45
    #3
    Mining yapmayı bırakan yoktur. Ya çok paraya ihtiyacı vardır ya da sistemin kazancını görmüştür, daha fazla kazanma isteğiyle sistemi yükseltmek için satıyordur.
  • 11-11-2021, 21:43:50
    #4
    Tospik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer kendi riglerinizi kurup yapacaksanız bu işi öncelikle maliyetlerini hesaplamanız gerekmektedir.

    1. Mining yapılacak alan (Kiralık)
    3. Mining için kullanılacak ekran kartları
    2. Elektrik Gideri
    3. Network
    4. Soğutma

    Mining yapan kişilerin başlayıp da sonradan bırakmalarının sebebi 1 aylık maliyetlerinin onlara geri dönüşü 3 aya tekabül ediyor.
    1. Alan olarak evde düşünüyorum hocam kendi evim
    2.Ekran kartı için 4 adet 1660 super düşünüyorum
    3.elektrik gideri tahminim 700-900 arası
    4. İnternetim baya iyi yeterli olur diye düşünüyorum.
    5. Soğutma olarak evin en soğuk odası düşünüyorum yazın da klima takarak odayı soğutmayı.
    Düşüncelerim böyle hocam cevap için teşekkür ederim
  • 11-11-2021, 21:50:11
    #5
    hfhml adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Alan olarak evde düşünüyorum hocam kendi evim
    2.Ekran kartı için 4 adet 1660 super düşünüyorum
    3.elektrik gideri tahminim 700-900 arası
    4. İnternetim baya iyi yeterli olur diye düşünüyorum.
    5. Soğutma olarak evin en soğuk odası düşünüyorum yazın da klima takarak odayı soğutmayı.
    Düşüncelerim böyle hocam cevap için teşekkür ederim
    Kendi evinizde yapmayı planlıyorsanız önce 1 ay deneyin gelir/gider i değerlendirip ona göre devam edin.
  • 11-11-2021, 21:54:32
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hocam almadan önce sağlam bir araştırma şart örneğin gigabyte ekran kartalarının rtx 3090 aldık araştırmadan soğutması iyi değil ortalama 120 mh alınacak karttan ek soğutma takıldı vs öyle bile 110 aldık anca . Normalde sıfır kartta gigabyte olmasaydı rahat 120 mh alınabilir .
    Bazı siteler var ortalama geliri çıkarıyor öyle hesaplama yapabilirsiniz . Tüm maliyete hakim olabilirsiniz .
    Sistem kurulumları çok basit bu arada herhangi bir zorluğu yok overclok ayarlarıda basit yapılıyor . Dediğim gibi iyi araştırma yapmak lazım forumlar var bunun için girip ordan daha detaylı bilgi alabilirsiniz .Alacağınız ekran kartlarını belirledikten sonra forumda paylaşım yapın size yardımcı olurlar.
  • 11-11-2021, 23:11:51
    #7
    Pluto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam almadan önce sağlam bir araştırma şart örneğin gigabyte ekran kartalarının rtx 3090 aldık araştırmadan soğutması iyi değil ortalama 120 mh alınacak karttan ek soğutma takıldı vs öyle bile 110 aldık anca . Normalde sıfır kartta gigabyte olmasaydı rahat 120 mh alınabilir .
    Bazı siteler var ortalama geliri çıkarıyor öyle hesaplama yapabilirsiniz . Tüm maliyete hakim olabilirsiniz .
    Sistem kurulumları çok basit bu arada herhangi bir zorluğu yok overclok ayarlarıda basit yapılıyor . Dediğim gibi iyi araştırma yapmak lazım forumlar var bunun için girip ordan daha detaylı bilgi alabilirsiniz .Alacağınız ekran kartlarını belirledikten sonra forumda paylaşım yapın size yardımcı olurlar.
    Hocam Eagle modeli mi?
  • 11-11-2021, 23:14:54
    #8
    GIGABYTE GeForce RTX 3090 GAMING OC 24GB GDDR6X 384 Bit Ekran Kartı bu modeli aldık hocam