• 10-11-2021, 20:57:24
    #1
    İndirim olur mu sizce temalarda?
  • 10-11-2021, 21:07:20
    #2
    Olacak olsa olurdu bence bende bi tema için bekliyorum
  • 10-11-2021, 21:11:28
    #3
    Sitede iade ürünlerden oluşan bakiyem var. Ne kadarlık bir indirim bekliyorsunuz? Uygun fiyatlı beğendiğiniz ürünleri verebilirim.

  • 10-11-2021, 21:12:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kasım değil ama black friday olacak neredeyse %70 fiyatlar iniyor aralığı bekleyin..
  • 10-11-2021, 21:24:34
    #5
    26 - 29 Kasım tarihlerinde Black Friday indirimleri olacak tahminen. Jannah ve Jnews alacağım bende bekliyorum
  • 10-11-2021, 21:42:40
    #6
    NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitede iade ürünlerden oluşan bakiyem var. Ne kadarlık bir indirim bekliyorsunuz? Uygun fiyatlı beğendiğiniz ürünleri verebilirim.

    Jnews için sordum hocam ama kendi hesabıma almak istiyorum ben.
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26 - 29 Kasım tarihlerinde Black Friday indirimleri olacak tahminen. Jannah ve Jnews alacağım bende bekliyorum
    Ben de Jnews için bekliyorum hocam 30 küsür dolar olacak galiba.
  • 10-11-2021, 21:44:27
    #7
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jnews için sordum hocam ama kendi hesabıma almak istiyorum ben.

    Ben de Jnews için bekliyorum hocam 30 küsür dolar olacak galiba.
    Güncelleme geldiğinde dilediğiniz vakit atarım, sorun olmaz. Ama tercih tabii sizindir. Çok fazla satın alma olduğu için hesabı veremiyorum.
    35$ bırakırım düşünürseniz. 340TL
  • 10-11-2021, 21:49:00
    #8
    NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncelleme geldiğinde dilediğiniz vakit atarım, sorun olmaz. Ama tercih tabii sizindir. Çok fazla satın alma olduğu için hesabı veremiyorum.
    35$ bırakırım düşünürseniz. 340TL
    hesap ile satabilirsiniz ancak hocam, bu şekilde satış yasaktır.
  • 11-11-2021, 00:52:32
    #9
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesap ile satabilirsiniz ancak hocam, bu şekilde satış yasaktır.
    Neden yasak anlamadım. Bir ürüne sahip olursunuz, kullanmazsınız satarsınız. Bu tarz bir sürü ürün satışı var. Ne farkı var? Bu ürün benim hesabımda ve yine bana ait. Hesabı neden satma zorunluluğum var onu anlamadım.