• 10-11-2021, 15:46:07
    #1
    Bybit’te kazandığım 8 USDT’yi nasıl çekebilirim? Bu para spot hesabında duruyor. Kullananlar yardım edebilir mi?
  • 10-11-2021, 15:47:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam çekebilirsin de 10 usd komisyon istiyor zaten.
  • 10-11-2021, 15:48:47
    #3
    AlperenKizil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çekebilirsin de 10 usd komisyon istiyor zaten.
    ESC20 için 10 istiyor ama diğeri için 1 dolar istiyor. 200 TL alt yatırma limiti var bu parayı yatırıp çekebiliyor muyum bir dolar kesintiyle.
  • 10-11-2021, 15:49:50
    #4
    Ben xrp olarak çekim yapmıştım. İstersen ona bir bak.
  • 10-11-2021, 16:53:29
    #5
    AlperenKizil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben xrp olarak çekim yapmıştım. İstersen ona bir bak.
    10USDT altı çekim mi yaptınız? 10 dolar minimum token değiştirme
  • 10-11-2021, 16:57:36
    #6
    ogzhntfnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10USDT altı çekim mi yaptınız? 10 dolar minimum token değiştirme