Bybit USDT çekme hakkında sorum var
5
●41
- 10-11-2021, 15:47:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam çekebilirsin de 10 usd komisyon istiyor zaten.
- 10-11-2021, 15:48:47ESC20 için 10 istiyor ama diğeri için 1 dolar istiyor. 200 TL alt yatırma limiti var bu parayı yatırıp çekebiliyor muyum bir dolar kesintiyle.AlperenKizil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2021, 16:53:2910USDT altı çekim mi yaptınız? 10 dolar minimum token değiştirmeAlperenKizil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
