Padding mi Yoksa Margin mi Kullanıyorsunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Padding mi Yoksa Margin mi Kullanıyorsunuz?
1
●
79
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Padding mi Yoksa Margin mi Kullanıyorsunuz?
10-11-2021, 07:12:22
#1
SkyGhostAir
Background ve border olmayan yani Padding ve Margin farkının olmadığı yerlerde ne kullandığımın bir önemi var mı? Yani önce şu sonra bu gibi bir kural..vb var mı?
10-11-2021, 08:36:21
#2
NextWorld
Birisi iç kısma birisi dış kısma boşluk bırakır. Margin ile auto yaparken padding ile yapamazsınız.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler