merhaba arkadaşlar , laptopum HP Pavilion . Bugün touchpad in yani dokunmatik mousenin çalışmadığını farketiim. Çok çözüm arasamda bulamadım .
fn+f bölümünün hepsini denedim olmuyor (o işaret zaten o bölümde yok ama yinede denemek istedim. ) İnternette yazılan şeylere baktım fakat touchpad ile alakalı bir ayar da yok bilgisayarımda.
touchpadin sol üst kısmına iki defa değil belki 10 defa bastım yine aktif olmadı.
Bu konuda bana çözüm üretecek var mı ? touchpadimin bozulduğunu düşünmüyorum çünkü hiç birşey yapılmadı pc ye düşme , su kaçma vb.
TouchPad Çalışmıyor Çözüm Arıyorum
1
●18