Arkadaşlar ben loopring'e 3 bin lira yatırdım da yaptırmakla iyi mi ettim kötü mü bilemiyorum. Buna yatırım yapanlar, hakkında bilgisi olanlar var mı? Geleceği hakkında ne düşünüyorsunuz?