• 02-11-2021, 19:38:46
    #1
    Arkadaşlar selam, sistemi tam anlatıldığı şekilde kurdum ama görüntü yok. Yardım eder misiniz? Tam kafayı yemelik durum. Nasıl çözebilirim?
  • 02-11-2021, 19:41:38
    #2
    Merhabalar, Monitörün kablosu nereye takılı?
  • 02-11-2021, 19:42:35
    #3
    erkanakgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Monitörün kablosu nereye takılı?
    Ekran kartına hocam
  • 02-11-2021, 19:43:31
    #4
    Monitör kablosunu anakarta takmayı deneyin. Bazen ekran kartı drive eksikliğinden dolayı görüntü alma sorunları olabiliyormuş.
  • 02-11-2021, 19:45:22
    #5
    rami çıkarıp başka diğer slotlara takarak deneyin. monitörden gelen kablonun ekran karıtna takılı olduğundan emin olun. Hala görüntü gelmiyor ise ve kasa yeni ise bios atmak gerekebilir amd işlemcilerde bi tık çetrefilli bu işler.
  • 02-11-2021, 19:45:38
    #6
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monitör kablosunu anakarta takmayı deneyin. Bazen ekran kartı drive eksikliğinden dolayı görüntü alma sorunları olabiliyormuş.
    Taktım hocam maalesef olmadı
  • 02-11-2021, 19:48:13
    #7
    Ekran kartını çıkarın, ramin yerini değiştirin, işlemcinin iyice oturduğundan emin olun. Bu tür denemeler yaparak görüntü almaya çalışın.
  • 02-11-2021, 19:52:36
    #8
    işlemciniz nedir
  • 02-11-2021, 19:53:17
    #9
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartını çıkarın, ramin yerini değiştirin, işlemcinin iyice oturduğundan emin olun. Bu tür denemeler yaparak görüntü almaya çalışın.
    Hepsini yaptım hocam. Olmadı maalesef.
    DenZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işlemciniz nedir
    Ryzen 5 3600