arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşüş olması gayet normal işlemler bitmeden yargılamanın anlamı yok. 2k çekmişsin misal işlem bittiğinde 1.8k olmuşsa telafisi yapılır ve işlem sonlandırılır. yani işlemler sürerken niye düşüyor diye satıcının tepesine binmenin anlamı yok.
kardeşim benim attığım mesajları tam okumuyorsun sen gelmiş burada benim tepeme biniyorsun. sipariş tamamen gelmeden tamamlandı diyor. sipariş devam ederken düşüş oluyorsa o onların sorumluluğudur. sipariş miktarı tamamen gelmek zorunda. sipariş geldikten sonra düşerse eyvallah sorun yok ama tamamen gelmedi.