Tekstilciyim ama giyim üzerine değil. Bence ağır gider. Kapitoneli işlere yönelirseniz iyi olur. Bu tür kabanlar da hav durumu oluyor. 280 lira da gayet uygun bayan kaban için. Fiyattan dolayı gider diyeyim
Ben de iyi duyurur ve birkaç influencer'la anlaşırsanız çok güzel gider diye düşünüyorum. h&m'den aldı daha yeni bir arkadaşım, benzer modeller var bu sezon. Alta ekliyorum.