Balıkesir'de Yaşayan veya Gitmiş Birileri Bakabilir mi?
4
●98
- 30-10-2021, 15:34:23Ben İstanbul'da yaşıyorum. Önümüzdeki hafta balıkesire gideceğim fakat otobüsle merkeze mi gitsem yoksa İDO ile Bandırma'ya mı geçsem karar veremedim. Bandırma'dan merkeze servisler var mı acaba? Çünkü otobüs hem daha pahalı hem de daha uzun sürüyor. Gemiyle 3 saatte gidilen yol otobüsle 6 saat sürüyor. Tavsiyeleriniz neler?
- 30-10-2021, 15:37:25İDO + Bandırma merkezden Balturla 40 ₺ ödeyerek 1 saate merkeze gidebilirsin. ( Baltur İskeleden 5 dakika yürüyüş mesafesinde)
- 30-10-2021, 15:38:25otobüs direk balıkesire gidiyor 6 saatte.CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
feribot 3 saat sürse bile ordan sonra da otobüse binmeniz lazım.
takriben ikiside aynı saatlere geliyor.CivanDemir ve night_walker bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 30-10-2021, 15:38:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bandırma Feribot, daha sonra garaj dan uludağ otobüsleri ile yola devam
iyi çalışmalar