Ben İstanbul'da yaşıyorum. Önümüzdeki hafta balıkesire gideceğim fakat otobüsle merkeze mi gitsem yoksa İDO ile Bandırma'ya mı geçsem karar veremedim. Bandırma'dan merkeze servisler var mı acaba? Çünkü otobüs hem daha pahalı hem de daha uzun sürüyor. Gemiyle 3 saatte gidilen yol otobüsle 6 saat sürüyor. Tavsiyeleriniz neler?