• 29-10-2021, 14:24:16
    #1
    Merhabalar, 2 adet mac bilgisayarım bulunmakta. 2011 ve 2020 model. 2011 i pek kullanmıyorum artık. 2011 ekstra mı monitörmüş gibi kullanabilmem mümkün müdür? bu konuda deneyimi olan var mı acaba?
  • 29-10-2021, 14:32:04
    #2
    Polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, 2 adet mac bilgisayarım bulunmakta. 2011 ve 2020 model. 2011 i pek kullanmıyorum artık. 2011 ekstra mı monitörmüş gibi kullanabilmem mümkün müdür? bu konuda deneyimi olan var mı acaba?
    Buyrun hocam Mac yan ekran olarak kullanma
  • 29-10-2021, 15:51:14
    #3
    gurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm sadece iMac içinse oluyor galiba. Macbook to Macbook şeklinde bir harici ekran kullanma olayı yok orda yazana göre. ayrıca 2020 pcde thundertbolt girişi yok. bi dönüştürücüm vardı onda da thundebolt yokmuş ki olsa bile zaten yalnızca imac yapıyor bu "Harici Monitör" modunu.