• 29-10-2021, 11:41:16
    #10
    Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır. Çünkü kurumsal üyelik alırken şirket bilgileriniz üzerinden hesap acabiliyorsunuz.
    Anladım tesekkür ederim
  • 29-10-2021, 11:41:23
    #11

    Hocam fazla söze gerek olmadığını düşünüyorum.
  • 29-10-2021, 11:42:30
    #12
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hocam fazla söze gerek olmadığını düşünüyorum.
    Ödemenin %50 sini öde demesine rağmen modaratörler %100 ünü ödedim bende fazla söze gerek olmadığını düşünüyorum 👍🏻😊