weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam fazla söze gerek olmadığını düşünüyorum.
Ödemenin %50 sini öde demesine rağmen modaratörler %100 ünü ödedim bende fazla söze gerek olmadığını düşünüyorum 👍🏻😊