Konu
Başka r10 hesabı açabilirmiyim?
29-10-2021, 11:42:30
#12
Misafir
weaxuN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam fazla söze gerek olmadığını düşünüyorum.
Ödemenin %50 sini öde demesine rağmen modaratörler %100 ünü ödedim bende fazla söze gerek olmadığını düşünüyorum 👍🏻😊