bu dövme nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu dövme nasıl?
8
●
134
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
bu dövme nasıl?
29-10-2021, 10:34:02
#1
Misafir
Tan'ın boynundaki dövmeyi yaptırmayı düşünüyorum.
Nasıl duruyor ve yeri güzel mi?
Fikirlerinizi merak ediyorum.
29-10-2021, 10:41:25
#2
zNightLastTR
Güzel gözüküyor fakat anlamını bilmek lazım.
29-10-2021, 10:42:31
#3
excelion
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İlk dovmense daha arka planda mumkunse kiyafetle gorunmeyecek sekilde bi yere yapmani oneririm
29-10-2021, 10:42:53
#4
Misafir
Gülün,gülmek dünyaya bır ışık saçacak,herkes mutlu olacak.
29-10-2021, 10:43:33
#5
Misafir
excelion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk dovmense daha arka planda mumkunse kiyafetle gorunmeyecek sekilde bi yere yapmani oneririm
boyuna olmasın mı yani?
29-10-2021, 10:46:21
#6
allwaySgood
sıkılmamak için görünmeyen bir yere yaptır bence
29-10-2021, 10:47:30
#7
smmpanelnet
🏆 SMM-PANEL.NET
29-10-2021, 10:47:35
#8
sezgin
Bir ömür boyu vucudunda taşıyacağın birşey çizdireceksin ve fikrini bizden alıyorsun. Taşıyacak olan sensin, kendin karar vermelisin bence.
29-10-2021, 11:29:38
#9
Sinnerman
Ben ilk iki dövmemi aynı anda yaptırdım. Bileklerime. Ve kimseye danışmadım. Tavsiyem sizin de danışmamanız. Kendinize yakıştıracaksanız yaptırın gitsin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler