• 29-10-2021, 10:34:02
    #1

    Tan'ın boynundaki dövmeyi yaptırmayı düşünüyorum.
    Nasıl duruyor ve yeri güzel mi?
    Fikirlerinizi merak ediyorum.
  • 29-10-2021, 10:41:25
    #2
    Güzel gözüküyor fakat anlamını bilmek lazım.
  • 29-10-2021, 10:42:31
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk dovmense daha arka planda mumkunse kiyafetle gorunmeyecek sekilde bi yere yapmani oneririm
  • 29-10-2021, 10:42:53
    #4
    Gülün,gülmek dünyaya bır ışık saçacak,herkes mutlu olacak.
  • 29-10-2021, 10:43:33
    #5
    excelion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk dovmense daha arka planda mumkunse kiyafetle gorunmeyecek sekilde bi yere yapmani oneririm
    boyuna olmasın mı yani?
  • 29-10-2021, 10:46:21
    #6
    sıkılmamak için görünmeyen bir yere yaptır bence
  • 29-10-2021, 10:47:30
    #7
    🏆 SMM-PANEL.NET
  • 29-10-2021, 10:47:35
    #8
    Bir ömür boyu vucudunda taşıyacağın birşey çizdireceksin ve fikrini bizden alıyorsun. Taşıyacak olan sensin, kendin karar vermelisin bence.
  • 29-10-2021, 11:29:38
    #9
    Ben ilk iki dövmemi aynı anda yaptırdım. Bileklerime. Ve kimseye danışmadım. Tavsiyem sizin de danışmamanız. Kendinize yakıştıracaksanız yaptırın gitsin