Rota'nın sevdiğim bir sözü vardır.
" Kendime not hiç bi' zaman
Davranma içinden geldiği gibi felan
Sonra dersin ki bi' kağıt başında
Belki de başka zaman "
Çokta salıp doğal olmaya çalışmayın. İlk buluşmalarda karşı tarafın karakterine göre uyumlu bir karakter sunulması yönündeyim. Her zaman da işime yaramıştır.
İlk buluşma için öneriler nelerdir ?
15
●242
- 29-10-2021, 01:19:25gitmeden bir bir bucuk saat öncesinden bir tane efes malt iç gerginliğini alır. sonrada azına bi naneli sakız at kokmasınMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2021, 14:40:22hocamız haklı ilk buluşmada doğal davranan insanların büyük çoğunluğu elenirken yapmacık davranan insanların sadece küçük bir kısmı eleniyor. Yapmacıktan kastım rol yapmak gibi ama karşındaki insana görenb1755 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bencede yani ilk buluşmada karşıya göre rol yapıp sonra zamanla olduğun gibi davranmak gerekiyor eğer doğal davranırsa konu sahibi hocamız sonucunu bende bekliyorum konu güncellenince etiketlerse sevinirim