nb1755 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rota'nın sevdiğim bir sözü vardır.
" Kendime not hiç bi' zaman
Davranma içinden geldiği gibi felan
Sonra dersin ki bi' kağıt başında
Belki de başka zaman "

Çokta salıp doğal olmaya çalışmayın. İlk buluşmalarda karşı tarafın karakterine göre uyumlu bir karakter sunulması yönündeyim. Her zaman da işime yaramıştır.
hocamız haklı ilk buluşmada doğal davranan insanların büyük çoğunluğu elenirken yapmacık davranan insanların sadece küçük bir kısmı eleniyor. Yapmacıktan kastım rol yapmak gibi ama karşındaki insana göre

bencede yani ilk buluşmada karşıya göre rol yapıp sonra zamanla olduğun gibi davranmak gerekiyor eğer doğal davranırsa konu sahibi hocamız sonucunu bende bekliyorum konu güncellenince etiketlerse sevinirim