Seo için hız önemli vs diyorlar, bir çalışma yaptım bundan daha da aşağıya düşürmek için uğraşmadım.
Sizce bu sonuçlar iyi mi yoksa daha da uğraşmam gerekir mi ?
Birde en az 1k zengin makaleler yazıyorum yeterli mi ?
hocam benim siteye de bi el atsan ücret neyse hallederik
Ticaretini yapmıyorum, forumda bu işi yapan arkadaşlarla iletişim kurabilirsin. Benim sitem özel yazılım o nedenle herşeyiyle istediğim gibi oynayabiliyorum.