• 27-10-2021, 15:58:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bir vatandaş var allah belasını versin diyecem sanırım biz aldık o belayı bu adam bizden youtube abone aldı iade istiyor düşmelere karşı ömür boyu garantili dedik adam tehdit ediyor diyor ki bana ödemeden sonra söyledin diyor ama ödemeden sonra söylenmedi mesela adama tarihlerine kadar yazdık gönderdik kanıtladık ama bu sefer de hizmet sağlamıyorsun diyor bugün zaten mahkemeye verdik de bu arkadaş hakkında ne yapmam lazım
  • 27-10-2021, 16:00:22
    #2
    Engeli bas Geç Hocam Böyle Kişilerden Muhatap bile olmaya Değmez
  • 27-10-2021, 16:00:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Huseyinay271 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engeli bas Geç Hocam Böyle Kişilerden Muhatap bile olmaya Değmez
    adam hala tehdit ediyor
  • 27-10-2021, 16:03:33
    #4
    sanalmagazam52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam hala tehdit ediyor
    Hocam ağzı olan konuşuyor. Herkes bir klavye delikanlısı. Mahkemede klavyeyi yanınızda getirin arkadaşı oturtursunuz.
    • sanalmagazam52
    sanalmagazam52 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-10-2021, 16:03:59
    #5
    sanalmagazam52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam hala tehdit ediyor
    Hocam nekadarlık aldı kaçpara ve siz gonderdinizmi?
  • 27-10-2021, 16:10:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ibrahim1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nekadarlık aldı kaçpara ve siz gonderdinizmi?
    140 tl ya bi de adama kanıtladık bu sefer de diyor ki işinizi yapın o zaman diyor
  • 27-10-2021, 16:11:33
    #7
    Eğer kişi forum üyesiyse bir de onu dinlemek lazım. Itrader geçmişinize baktığımda bir kişi istediği hizmeti alamamış. Şu an sorun çıkartan müşteri de aynı şekilde hizmeti alamadıysa iade yapıp konuyu kapatmanız en doğru seçenek.
  • 27-10-2021, 16:12:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer kişi forum üyesiyse bir de onu dinlemek lazım. Itrader geçmişinize baktığımda bir kişi istediği hizmeti alamamış. Şu an sorun çıkartan müşteri de aynı şekilde hizmeti alamadıysa iade yapıp konuyu kapatmanız en doğru seçenek.
    arkadaşa hizmet sağlandı burda daha önce ufak bir sağlık sorunu yaşadım ve çok şükür herkesin mağduriyetini giderdim herkes dediğim zaten 3 kişi ama bu arkadaş bambaşka bir şey hizmeti aldı parasını geri istiyor
  • 27-10-2021, 17:19:00
    #9
    sanalmagazam52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    140 tl ya bi de adama kanıtladık bu sefer de diyor ki işinizi yapın o zaman diyor
    Öncelikle hizmet alındıysa iade gerceklestiremiyoruz diye bildirin bildirdiniz ona rağmen gelip tehdid ediyor ozaman diyin ki istediğinizi yapmakta serbestsiniz engelinizi atın rahatsız ediyoremniyet genel müdürlüğüne gidip rahatsiz ediyor diyin.