• 25-10-2021, 23:42:57
    #1
    Merhabalar, Aşağıdaki hatayla karşılaşıyorum nasıl yapacağımı bilemedim

    https://prnt.sc/1xbi1ny

    yardımlarınızı bekliyorum
  • 25-10-2021, 23:43:47
    #2
    Windows`un kendi saçma bir sistem zaten. Neden betasını yüklüyorsunuz ki ?
  • 25-10-2021, 23:45:15
    #3
    Hocam TPM hatası bende alıyordum bios ayarlarından ENABLE yapman gerek youtubeden bakarak öğrendim bende yaptım
  • 25-10-2021, 23:45:28
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows`un kendi saçma bir sistem zaten. Neden betasını yüklüyorsunuz ki ?
    windows 10 kullanıyorum 11 geçiş yapmak istiyorum
  • 25-10-2021, 23:46:43
    #5
    oslopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windows 10 kullanıyorum 11 geçiş yapmak istiyorum
    Hocam windows 11 yayınlanmadı daha, beta sürümünde. Yani şuan hatalı versiyonu stabil değil. Yayınlansa bir 1-2 patch yemeden o sistem kullanılmaz.
  • 25-10-2021, 23:48:22
    #6
    Windows 11 TPM Bypass diye aratın hocam ordan bişeyler yapabilirsiniz.
  • 25-10-2021, 23:49:10
    #7
    appraiserres.dll dosyasında değişiklik yapman gerekiyor youtubeda videolar mevcut
  • 25-10-2021, 23:52:30
    #8
    biostan girip tpm aktif hale getirin, indirdiğiniz İSO dosyasından direk kurulum yapın flash falan ile uğraşmayın
  • 26-10-2021, 00:20:18
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam windows 11 yayınlanmadı daha, beta sürümünde. Yani şuan hatalı versiyonu stabil değil. Yayınlansa bir 1-2 patch yemeden o sistem kullanılmaz.
    Beta değil FİNAL sürümü yayınlandı, yayınlanalı da çok oldu.

    Gunesibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biostan girip tpm aktif hale getirin, indirdiğiniz İSO dosyasından direk kurulum yapın flash falan ile uğraşmayın
    Yükseltme yapacaksa sadece tpm ayarı ile olmayabilir, işlemci yüzünden hata veriyor.

    oslopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Aşağıdaki hatayla karşılaşıyorum nasıl yapacağımı bilemedim

    https://prnt.sc/1xbi1ny

    yardımlarınızı bekliyorum
    BIOS'a girip TPM'yi aktif et daha sonrasında ise sıfırdan kurulum yap, yükseltme önermiyorum.