Hocam windows 11 yayınlanmadı daha, beta sürümünde. Yani şuan hatalı versiyonu stabil değil. Yayınlansa bir 1-2 patch yemeden o sistem kullanılmaz.
Beta değil FİNAL sürümü yayınlandı, yayınlanalı da çok oldu.
biostan girip tpm aktif hale getirin, indirdiğiniz İSO dosyasından direk kurulum yapın flash falan ile uğraşmayın
Yükseltme yapacaksa sadece tpm ayarı ile olmayabilir, işlemci yüzünden hata veriyor.
Merhabalar, Aşağıdaki hatayla karşılaşıyorum nasıl yapacağımı bilemedim
https://prnt.sc/1xbi1ny
yardımlarınızı bekliyorum
BIOS'a girip TPM'yi aktif et daha sonrasında ise sıfırdan kurulum yap, yükseltme önermiyorum.