askerde yazıcı olmak ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
askerde yazıcı olmak ?
22
●
568
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
askerde yazıcı olmak ?
1
2
3
25-10-2021, 13:24:49
#19
SYSVERI
Sağını solunu biliyorsan + saat kavramını biliyorsan tamamsın
25-10-2021, 20:58:32
#20
BUZ
Konuşmayı bil komutanlarla muhattap oalcaksın hep ben Bölük çavuşuydum yazıcılar nöbetlerimi yazıyordu. World exel isterler iyi derecede
25-10-2021, 21:05:52
#21
mtersoz
Uykusuz gecelere hazır ol hocam, klavyeyi bilmen yeter. çok birşey bilmene gerek yok.
25-10-2021, 21:08:43
#22
kubilay_oral
Ben yazıcıydım. Nasıl oldum dersen yazıcı arkadaş gidecekmiş benim bilgilerde de Türkçe öğretmeni yazıyordu. Gittiğim gibi yazaneye aldılar. Rahat bir askerlik geçirdim.
26-10-2021, 00:08:52
#23
Pipocu
Orta seviyede Excel bilmen yeterli.
Yazan:
Eski S4 Yazıcısı
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler