• 25-10-2021, 13:24:49
    #19
    Sağını solunu biliyorsan + saat kavramını biliyorsan tamamsın
  • 25-10-2021, 20:58:32
    #20
    Konuşmayı bil komutanlarla muhattap oalcaksın hep ben Bölük çavuşuydum yazıcılar nöbetlerimi yazıyordu. World exel isterler iyi derecede
  • 25-10-2021, 21:05:52
    #21
    Uykusuz gecelere hazır ol hocam, klavyeyi bilmen yeter. çok birşey bilmene gerek yok.
  • 25-10-2021, 21:08:43
    #22
    Ben yazıcıydım. Nasıl oldum dersen yazıcı arkadaş gidecekmiş benim bilgilerde de Türkçe öğretmeni yazıyordu. Gittiğim gibi yazaneye aldılar. Rahat bir askerlik geçirdim.
  • 26-10-2021, 00:08:52
    #23
    Orta seviyede Excel bilmen yeterli.

    Yazan:
    Eski S4 Yazıcısı