Windows 11'den memnun musunuz?
10
●134
- 25-10-2021, 00:16:04Hocam merhaba, dün akşam kız arkadaşımla kurduk win 11. Şahsen ikimizde gayet memnun kaldık. Özellikle tasarımı hoşumuza gitti. Performans açısından bilgisayar bayağı bir hızlandı ikimizinde. Hızlandı derken oyun performansından bahsetmiyorum. Sayfa açılış hızları klasör açılış hızları vs bayağı bir hızlandı.
- 25-10-2021, 00:21:28Bence geçmeyin, fonksiyonların bazıları olumsuz etkilendi; kullanım kolaylığı yerini tasarıma bıraktı.
Windows 10 hala en iyisi şu an. - 25-10-2021, 00:22:38temelde etkilenen alanlar ve farklılıklar nedir hocam aydınlatma şansınız var mı acabayalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2021, 00:24:01Sağ tık menüsü, saat, bildirim çubuğu vb. gibi en temel fonksiyonlar bence önceki halinden çok daha kötü duruma geldiler.jeptun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2021, 00:25:54Kasımda 21H2 gelecek ben ona geçicem 18 ay daha Windows 10 ile kalacağım ne zaman destek kesilir. Windows 11 o gün yüklerim. Hemen yüklemenin bir mantığı pek yok driver destekleri bile tam gelmedi henüz.
- 25-10-2021, 00:27:51çok haklısınız ne zaman ki destek kesilir o zaman güncelleniriz 11e yorumunuz için de teşekkür ediyorummertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle