Hocam merhaba, dün akşam kız arkadaşımla kurduk win 11. Şahsen ikimizde gayet memnun kaldık. Özellikle tasarımı hoşumuza gitti. Performans açısından bilgisayar bayağı bir hızlandı ikimizinde. Hızlandı derken oyun performansından bahsetmiyorum. Sayfa açılış hızları klasör açılış hızları vs bayağı bir hızlandı.