• 24-10-2021, 19:22:14
    #1
    R10 a tarayıcımdan girerken WAF hatası alıyorum. Gizli sekmeden girdiğimde sorun yok.
  • 24-10-2021, 19:22:49
    #2
    R10 belediyesi çalışıyor.
  • 24-10-2021, 19:23:16
    #3
    Bende de aynı sorun var, googleden herhangi bir r10 konusuna girdim açıldı
  • 24-10-2021, 19:23:32
    #4
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 belediyesi çalışıyor.
    Belediye çalışanlarıyla aram kötü galiba içeri almıyorlar
  • 24-10-2021, 19:24:24
    #5
    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belediye çalışanlarıyla aram kötü galiba içeri almıyorlar
    ctrl f5.... ctrl shift r yaparsanız düzelir.
  • 24-10-2021, 19:24:28
    #6
    çerezleri temizledinizmi? waf hatasını alırken f12 incele kısmını açın, sonrasında sayfadaki yenileme tuşuna sağ tıklayıp önbelleği temizle ve zorla yenile seçeneğini seçin.
  • 24-10-2021, 19:29:28
    #7
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ctrl f5.... ctrl shift r yaparsanız düzelir.
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çerezleri temizledinizmi? waf hatasını alırken f12 incele kısmını açın, sonrasında sayfadaki yenileme tuşuna sağ tıklayıp önbelleği temizle ve zorla yenile seçeneğini seçin.
    Sorun devam etmektedir.