• 23-10-2021, 21:40:02
    #1
    Kendi kullandığım sistemimde "Evga GTX980 Ti Classfied ACX 2.0+ GDDR5 6GB 384 Bit" kartım mevcut araştırmalarıma göre 21mh falan kazım yapma gücü varmış. Diyorumki bir tane sistem ayarlıyım komple anakart ram power vb vb tam anlamıyla rig olmasada bir uzay montaj gibi bir düzenekte Kendi ekran kartımın yanına bir kart daha bulsam ve 50mh'e yakın bir değere ulaşsam aylık bana net bırakıcağı ne olur elektrik gideri ne olur. Ve sizce bu düşüncem mantıklımı pasif gelir yapmak istiyorum ayrıca yazılımcıyım ekran kartı modlama yada hiveos'muydu neydi onu kullanıyor sanırım rigciler yani böyle ince ayrıntılarını kolay öğrenip kısa sürede sistemi stabil hale getireceğimi düşünüyorum zamanla kazançlar coğaldıkca sağdan soldan bulduğum kartlarla rig'i iyileştiririm diyorum yada keyfe keder ucuz kart bulup piyasa değerine satar ordanda ara ara ufak karlar ile kendime boş zamanlarımda bu işlere sarmak istiyorum sizce mantıklımı yoksa boşamı kürek sallarız zamanamı yazık o kısımda çelişkide kaldım.
  • 23-10-2021, 21:47:37
    #2
    Ucuzluk kavramı göreceli ama pekte ucuza bulacağınızı sanmıyorum kartları. Ne yatırım yaparsanız yapın şu anki değerler ile ortalama 12-14 ay civarı bi zamanda çıkararırsınız.
    Elinizdeki 21mh aldığınız kart ile aylık ortalama 120-250 tl arası kârınız olur.
  • 23-10-2021, 21:48:21
    #3
    Yatırımın zararı olmaz. Bir yerden başlamak gerekir. Bu işte zarar etmezsiniz. En kötü aldığınız fiyatın üzerinden ürünleri satar yine kar edersiniz.
  • 23-10-2021, 22:09:51
    #4
    Maalesef şu anda piyasada kart yok satanlardan 2k lik kartlara 6 7k para istiyor ona bile razıyız ama kart yok kart alacak olursanız da minimum 6gb lik almaya çalışın
  • 23-10-2021, 22:12:46
    #5
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef şu anda piyasada kart yok satanlardan 2k lik kartlara 6 7k para istiyor ona bile razıyız ama kart yok kart alacak olursanız da minimum 6gb lik almaya çalışın
    Hocam Polonyada yaşıyorum burda kart çokta Türkiye geleceğim hangilerinden getirip satabilirim?
  • 24-10-2021, 09:21:21
    #6
    oslopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Polonyada yaşıyorum burda kart çokta Türkiye geleceğim hangilerinden getirip satabilirim?
    1660 super fiyatı ne kadar orda ?
  • 24-10-2021, 09:28:30
    #7
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1660 super fiyatı ne kadar orda ?
    https://ibb.co/6PX7Wwh

    Şu para eder mi hocam mesela? Burda ki fiyati yaklaşık 1100 dolar
  • 24-10-2021, 09:36:57
    #8
    oslopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://ibb.co/6PX7Wwh

    Şu para eder mi hocam mesela? Burda ki fiyati yaklaşık 1100 dolar

    Tl ye çevirince maalesef pahalıya geliyor. Turkiyede daha ucuza bulabiliyorsunuz.