• 23-10-2021, 17:30:15
    #1
    Merhabalar

    Mailler daha önceden gözüküyordu her ay vergi gelmesi lazımdı ama geçen ayın mailleri bile yok neden olabilir acaba ?

  • 23-10-2021, 19:20:00
    #2
    Geçen gün @elyesaayse; ile de aynı sorunu yaşadık Hotmail/Outlook servislerinin genel bir sorunu olabilir.
  • 23-10-2021, 19:42:13
    #3
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün @elyesaayse; ile de aynı sorunu yaşadık Hotmail/Outlook servislerinin genel bir sorunu olabilir.
    Büyük ihtimal zar zor çekebildim maili yani sanırım birdaha kullanmayacağım
  • 23-10-2021, 19:43:29
    #4
    Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimal zar zor çekebildim maili yani sanırım birdaha kullanmayacağım
    Gmail candır, gerisi boştur.
  • 23-10-2021, 23:37:29
    #5
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün @elyesaayse; ile de aynı sorunu yaşadık Hotmail/Outlook servislerinin genel bir sorunu olabilir.
    Bizde Ali hocamla bu sorunu yaşadık. Ancak onun dışındaki göndericilerin mailleri sorunsuz geldi problemsiz. Anlam veremediğim bir durumdu. Sanırım mailler uzaya uçtu😁
  • 23-10-2021, 23:46:35
    #6
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde Ali hocamla bu sorunu yaşadık. Ancak onun dışındaki göndericilerin mailleri sorunsuz geldi problemsiz. Anlam veremediğim bir durumdu. Sanırım mailler uzaya uçtu😁
    Ya vallaha şimdi tek sefer geliyor vergi mailleri önemli olmasa gram uğraşmam ama ne yaptık ne ettin en sonunda halloldu ama bunu en kısa zamanda taşıyacağım bu iş böyle olmaz 😅
  • 23-10-2021, 23:48:38
    #7
    Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya vallaha şimdi tek sefer geliyor vergi mailleri önemli olmasa gram uğraşmam ama ne yaptık ne ettin en sonunda halloldu ama bunu en kısa zamanda taşıyacağım bu iş böyle olmaz 😅
    Hocam çözebildiyseniz ne mutlu.