• 23-10-2021, 13:16:46
    #1
    Dişlerime tel ve zirkonyum kaplama yapacağım. Devlette yapan ve memnun olan var mı?
  • 23-10-2021, 13:24:09
    #2
    Tamamen iyi bir doktora denk gelip gelmemene bağlı. Ben kanal tedavisi yaptırdım, yapmaz olaydım. Devletteki doktorun yaptığı hatayı düzeltmek için 3 kanal tedavisi parası ödedim. İyice araştırıp öyle gidin derim.
  • 23-10-2021, 13:27:46
    #3
    Devlette zirkonyum yok diye biliyorum hocam benim kuzenim Diş Hekimi bende kendi kaplama malzememi alıp gidip kendim kaplattırmıştım diş başına da 75 TL ücret çıkmıştı
  • 23-10-2021, 13:34:30
    #4
    Sağlık öyle bir hal geldi ki başka bir doktor başka bir doktorun yaptığını yanlış buluyor devletten özele gidin özel hemen devlette doktorun yaptığını beğenmiyor
  • 23-10-2021, 14:32:45
    #5
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık öyle bir hal geldi ki başka bir doktor başka bir doktorun yaptığını yanlış buluyor devletten özele gidin özel hemen devlette doktorun yaptığını beğenmiyor
    Zirkonyumu özelde, Teli devlette yapsam olur mu?