• 22-10-2021, 17:00:55
    #1
    Arkadaşlar özel hastaneler 15.000 TL ve üstü istiyor. Devlet Hastanesi'nde ameliyat olmayı düşünüyorum onerebileceginiz doktor ve tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
  • 22-10-2021, 17:07:37
    #2
    15 çok devlete olunmaz teyzem çocukları 5 bin civarı olmuslardı
  • 22-10-2021, 17:08:39
    #3
    Brad pitt olarak girip, gargamel olarak çıkmak istiyorsanız, deneyebilirsiniz.
  • 22-10-2021, 17:16:14
    #4
    Sanırım bunun için sadece burunda sorun varsa onay veriyorlar. örneğin, et, kemik büyümesi gibi. yani estetiği aradan çıkarıyorlar. öyle söylendiği gibi de kötü doktorlar yok devlette. ama tavsiyem yine de özel. çünkü özelde garanti veriyorlar, 3d tasarımda gösteriyorlar.
  • 22-10-2021, 18:32:25
    #5
    özel hastane olarak uygun var mı bildiğiniz bir yer ? brad pitt gibi olsam girmezdim knk