1- Passolig web sitesine girer Fenerbahçe passolig kart başvurusunu yapıyorsunuz.
2- Biletler satışa çıkınca mobil veya web üzerinden başvuru yaparken kullandığınız mail adresinizle giriş yaparak, hes kodunuzu girerek bilet satın alıyorsunuz.
3- Passolig kartın adresinize gelmesini beklemeden maç günü bilet numaranıza ait stad kapısına giderek mobil uygulama üzerinden QR kod okutuyorsunuz.
İyi Seyirler
Maça gitmek için pasolig kartı mı lazım?
15
●164
- 22-10-2021, 11:05:45
- 22-10-2021, 11:27:36çok sağolun hocamilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2021, 12:32:21Hocam eğer ben coşkuyla 90dk ayakta dururum diyorsanız spor toto veya migrostan alın bileti, buralar kale arkası olur ve oturma düzeni olmaz. Biletiniz nerde olursa olsun istediğiniz yere geçebilirsiniz, kimse size hooop hemşerim burası benim koltuğum demez çünkü herkes serbest ayakta durur, kimse oturup maç seyretmez. Ama eğer ben oturayım sakin sakin maçımı seyredeyim gideyim diyorsanız Maraton Alt veya Fenerium Alt tribününden alın bileti. Aldığınız koltuk neredeyse orada oturur izlersiniz maçı. Birde başvurunuz onaylandıktan sonra kart eve gelmeden siz mobil uygulamadaki QR kod ile gişeden stada girebiliyorsunuz, tek kullanımlık kart almanıza da gerek yok. Ben şahsen pandemiye kadar her maça gittim kartı hiç kullanmadım, hep telefondaki QR koddan girdim. Birde 2 doz aşı olmuş olmanız veya maçtan 1 gün önce test yaptırıp HES sistemine kayıt ettirmiş olmanız gerekiyor, yoksa maça giremezsiniz.
- 22-10-2021, 13:47:40Hocam sağolun çok güzel çok detaylı anlatmışsınız çok teşekkür ediyorum.resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk kez gideceğim için oturup efendi efendi maçımız izlemek istiyorum dediğiniz gibi kale arkasında pek maç izlenmiyor
- 22-10-2021, 14:50:49Ne demek hocam bir renktaşıma mabedimi doğru özetlediysem ne mutlu.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama kale arkasının verdiÄŸi duygu ve o tezahüratlar, zıplamalar... Yemin ederim orada geçen 1 saniyeyi hiçbir ÅŸeye deÄŸiÅŸmem, pazar günü okul açıktayım. 💛💙🙌🏻
- 22-10-2021, 15:42:20Aslında daha önce stada girdim 2010-2011 şampiyonluk kutlamasında en önden izledim bence en güzel şampiyonluğumuzduresulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ama o zaman bilet vs yoktu herkes girmişti isteyen. Arabam da olmadığı için kadıköyden sultanbeyliye akşam dönüşü erindim hep
Aynen ben de kale arkasında tezahürat yapmayı isterim bi ilk oturarak izleyeyim de usluca
- 22-10-2021, 15:44:41Evet, çok özel bir şampiyonluktu.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamdır hocam, iyi seyirler, tedavi olun bir maç o zaman. Sonra kale arkasından devam
Ama kale arkasının verdiÄŸi duygu ve o tezahüratlar, zıplamalar... Yemin ederim orada geçen 1 saniyeyi hiçbir ÅŸeye deÄŸiÅŸmem, pazar günü okul açıktayım. 💛💙🙌🏻