Hocam eğer ben coşkuyla 90dk ayakta dururum diyorsanız spor toto veya migrostan alın bileti, buralar kale arkası olur ve oturma düzeni olmaz. Biletiniz nerde olursa olsun istediğiniz yere geçebilirsiniz, kimse size hooop hemşerim burası benim koltuğum demez çünkü herkes serbest ayakta durur, kimse oturup maç seyretmez. Ama eğer ben oturayım sakin sakin maçımı seyredeyim gideyim diyorsanız Maraton Alt veya Fenerium Alt tribününden alın bileti. Aldığınız koltuk neredeyse orada oturur izlersiniz maçı. Birde başvurunuz onaylandıktan sonra kart eve gelmeden siz mobil uygulamadaki QR kod ile gişeden stada girebiliyorsunuz, tek kullanımlık kart almanıza da gerek yok. Ben şahsen pandemiye kadar her maça gittim kartı hiç kullanmadım, hep telefondaki QR koddan girdim. Birde 2 doz aşı olmuş olmanız veya maçtan 1 gün önce test yaptırıp HES sistemine kayıt ettirmiş olmanız gerekiyor, yoksa maça giremezsiniz.