Klavye önerisine ihtiyacım var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Klavye önerisine ihtiyacım var
1
●
27
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Klavye önerisine ihtiyacım var
20-10-2021, 23:41:08
#1
ToryVidar
Merhabalar rampage klavye kullanıyorum hydra r6 fakat değiştirmek istiyorum
Gamepower ve rampage hariç klavye önerisi yapabilirmisiniz MAX 500tl kadar mekanik olması gerekli
21-10-2021, 00:04:09
#2
umutbeedir
Logitech K sürümleri iyi olur.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler