• 20-10-2021, 20:44:00
    #1
    Merhabalar geçen gün Belgrad Ormanına gittim kapalıydı. Ormanlar ne zaman açılacak bilgisi olan var mı?

    Ayrıca İstanbul'da arabayla nerelerde piknik yapılır öneri yapabilir misiniz?
  • 20-10-2021, 20:47:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ormanlar kapalı mı? neden kapalı?
  • 20-10-2021, 20:48:51
    #3
    KRak3n_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ormanlar kapalı mı? neden kapalı?
    Yangınlar yüzünden galiba hocam
  • 20-10-2021, 20:49:41
    #4
    O Belgrad ormanı ne büyük ya,bi' girdik 5-6 saat çıkamadık
  • 20-10-2021, 20:54:16
    #5
    açılmayacak gibi
  • 21-10-2021, 02:40:09
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir kaç ay önce kemerburgaz kent ormanına gitmiştik. orası da güzel. göl falan var.