• 14-10-2021, 19:51:55
    #1
    Merhabalar,

    Bu durum 2020 yılında da oldu ve Kaymakamlığa gidip "Mal Müdürlüğüne" ödeme yaptıktan sonra Cumhuriyet Başsavcılığına götürdüm.
    Öncesinde bu şekilde "döviz alım satım faaliyeti" vs belirtmemişlerdi.



    Şimdi tekrar geldi. Burada şöyle bir durum var;

    X firmaya biz USD cinsinden garanti bankası üzerinden ödeme gönderdik.
    Bu firma TR bankası IBANını verdi bize ancak gelen belge de bu şekilde açıklama mevcut.

    Nereye göstersem tam olarak ne olduğunu bilmiyor. Gelen evrağın ilk sayfasında 4-5 kişinin ismi mevcut.
    Bir öncekini ödedim ancak bunu ödeyecek durumum yok. İtiraz etmek istiyorum fakat bir avukat ile görüştüm ve 5k ücret istedi.

    Bu durumda ne gibi işlemler yapılıyor? Mahkeme süreci mi oluyor yoksa sadece itiraz edip bekleniliyor mu?

    Detaylı bilgi verirseniz çok sevinirim.
  • 14-10-2021, 20:00:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Fatura kesildi mi gönderdiğiniz para için?
  • 14-10-2021, 20:05:58
    #3
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura kesildi mi gönderdiğiniz para için?
    Hayır parayı yolladık hesabımıza bakiye olarak eklendi. Sonra alım satım işlemleri yapıldı.
  • 14-10-2021, 20:09:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Karşı taraf şirket hesabından size para yolladı mı?
  • 14-10-2021, 20:20:54
    #5
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı taraf şirket hesabından size para yolladı mı?
    Evet 1-2 kere yolladı.
  • 14-10-2021, 20:38:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sizin hesap şirket hesabı mı?
  • 14-10-2021, 20:45:59
    #7
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin hesap şirket hesabı mı?
    Şahıs hocam şirket değilim. X firmaya para gönderdim (Türkiye'de bir iban) USD olarak.
    Bu şirket bakiye olarak yükledi. 1-2 kere hesabıma çekim işlemi gerçekleştirdim. Onun dışında diğer işlemlerimde zaten zaten bakiye eridi orada.

    Avukat arkadaşlar ile görüşüyorum itiraz edeceğiz bizde ancak gelen red kararına göre mahkeme olacak diyor.
    Bir başkasına soruyorum mahkeme vs olayları yok itiraz edilecek sadece o kadar diyor. Red kararı gelirse mecbur ödenecek diyor.

    Birisi 5k istedi, bir diğeri 3k olur dedi, bir diğer arkadaşımız da sadece itiraz süreci olacağı için daha düşük bir meblag istedi.

    Birde bundan sonra gelme olasılığı var mı yok mu onu bilmiyoruz.

    Ne yapacağımı bilemedim?
  • 14-10-2021, 20:49:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yolladığınız tutar 5-6 haneli mi?
  • 14-10-2021, 20:53:39
    #9
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolladığınız tutar 5-6 haneli mi?
    1905 + 305$ yollamışım.