Merhabalar,
Bu durum 2020 yılında da oldu ve Kaymakamlığa gidip "Mal Müdürlüğüne" ödeme yaptıktan sonra Cumhuriyet Başsavcılığına götürdüm.
Öncesinde bu şekilde "döviz alım satım faaliyeti" vs belirtmemişlerdi.
Şimdi tekrar geldi. Burada şöyle bir durum var;
X firmaya biz USD cinsinden garanti bankası üzerinden ödeme gönderdik.
Bu firma TR bankası IBANını verdi bize ancak gelen belge de bu şekilde açıklama mevcut.
Nereye göstersem tam olarak ne olduğunu bilmiyor. Gelen evrağın ilk sayfasında 4-5 kişinin ismi mevcut.
Bir öncekini ödedim ancak bunu ödeyecek durumum yok. İtiraz etmek istiyorum fakat bir avukat ile görüştüm ve 5k ücret istedi.
Bu durumda ne gibi işlemler yapılıyor? Mahkeme süreci mi oluyor yoksa sadece itiraz edip bekleniliyor mu?
Detaylı bilgi verirseniz çok sevinirim.