• 13-10-2021, 23:48:38
    #1
    Merhaba herkese iyi akşamlar vaktinizi çaldığım için özür dilerim öncelikle,
    Hali hazırda bir SMS Panelim Bulunmakta şahsıma ait fakat şuanda SMS hizmeti isteyen insanların %50 si illegal işler için istemekte bunlara da hizmet vermek istemiyorum.
    Geriye kalanın çoğu da dip fiyatlarda hizmet almak istiyor,
    Ticaret puanımdan dolayı konu açamıyorum takas yöntemiyle SMS hizmeti vermem mantıklı mıdır ? Veya takas olarak konu açabilir miyim ?
  • 13-10-2021, 23:50:24
    #2
    10tl ilk 4 tane hizmet alın bu kadar zor olmamalı bence illaha sizin satış yapmanız gerekmiyor
  • 14-10-2021, 00:26:35
    #3
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10tl ilk 4 tane hizmet alın bu kadar zor olmamalı bence illaha sizin satış yapmanız gerekmiyor
    Haklısınız hocam evet.