Merhaba herkese iyi akşamlar vaktinizi çaldığım için özür dilerim öncelikle,
Hali hazırda bir SMS Panelim Bulunmakta şahsıma ait fakat şuanda SMS hizmeti isteyen insanların %50 si illegal işler için istemekte bunlara da hizmet vermek istemiyorum.
Geriye kalanın çoğu da dip fiyatlarda hizmet almak istiyor,
Ticaret puanımdan dolayı konu açamıyorum takas yöntemiyle SMS hizmeti vermem mantıklı mıdır ? Veya takas olarak konu açabilir miyim ?
Toplu SMS Hizmeti Hk.
2
●86
- 13-10-2021, 23:50:2410tl ilk 4 tane hizmet alın bu kadar zor olmamalı bence illaha sizin satış yapmanız gerekmiyor
- 14-10-2021, 00:26:35Haklısınız hocam evet.Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle