CND adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fotoğraf Makinası Hakkında
10
●81
- 13-10-2021, 12:59:26Fuji xt-4'ün pazarı o kadarda iyi değil alımı iyi olabilir ama 2. el piyasası berbat ötesi çok tanıdığım var fujiye bir hevesle geçip satmak isteyen ve zar zor ondan bundan aracı bula bula satanlar var
- 13-10-2021, 13:02:3810 yıldır fujifilm kullanıyorum, ek olarak Canon, Sony, Olympos kullanmaya da 2'ncil 3'ncül makineler lazım olduğunda devam ediyorum. XT serisinin hemen hemen her ürününü kullandım, GFX serilerine çıkabilecek bütçe yoksa şu an için en iyi cihaz bence XT4.cebrailsanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben al-satçı değilim, yeni cihaz alırken eskisini de tutarım bakımını yapar uzun yıllar kullanırım, 50-60 sene sonra da çoluğuma çocuğuma kalsın modundayım
O nedenle maddi olarak yatırım değil kastım, makine canavar. Serinin en iyisi, karışık geliyor olabilir yeni başlayanlar için ama alıştıktan sonra başka makine kullanmak ölüm geliyor insana. Özellikle xt4'ün fotoğraftan ziyade video yönü çok ama çok kuvvetli.
O nedenle maddi olarak yatırım değil kastım, makine canavar. Serinin en iyisi, karışık geliyor olabilir yeni başlayanlar için ama alıştıktan sonra başka makine kullanmak ölüm geliyor insana. Özellikle xt4'ün fotoğraftan ziyade video yönü çok ama çok kuvvetli.