• 12-10-2021, 19:26:14
    #1
    Merhabalar, açık arttırmaya sokulan bir ürün beklenilen fiyatın altında biter ise satıcının ürünü satmama hakkı var değil mi?
  • 12-10-2021, 19:27:29
    #2
    Hocam isterseniz 1 arabanın açık arttırması 10TL'de kalsın satmak zorundasınız sonuç olarak açılış fiyatını siz erdiniz.
  • 12-10-2021, 19:28:01
    #3
    Alt fiyatı siz belirliyorsunuz hocam, keyfi bir durum etik olarak doğru olmaz. Kural da bununla doğru orantılıdır.
  • 12-10-2021, 19:28:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, hayır satmama hakkınız yok hocam. Eğer açık arttırma o kişiye kaldı ise teslim etmek zorundasınız. Aksi hâlde ihale kalan kişinin -trade geçme hakkı mevcut.
  • 12-10-2021, 19:30:01
    #5
    Açık arttırma kurallarından ötürü kime kaldıysa vermek zorundasınız.
  • 12-10-2021, 19:32:53
    #6
    Beklenilen fiyat diye bir şey olsa açık artırmanın mantığı nerede kalıyor hocam?

    Açık arıtma da en son teklif +24 saat sonra biter diye zaman belirlersiniz atıyorum, hemen al fiyatı belirlersiniz, bir de başlangıç ve minimum artırma, rakama ona göre devam edilir. En son teklif veren üzerinden 24 saat geçerse o kişiye kalır
  • 12-10-2021, 19:38:46
    #7
    Bence başlangıç fiyatını her zaman üzülmeyeceğiniz bir fiyattan başlatın.
  • 12-10-2021, 19:43:19
    #8
    Açık arttırma başlangıç, min arttırma, hemen al ve bitiş tarihini siz belirliyorsunuz. Başlangıç fiyatının altında teklif gelemez. Açık arttırma ister başlangıç fiyatında ister daha yüksek fiyata birisine kaldıysa satmak zorundasınız. Eğer satmazsanız o kategoriden ban yiyorsunuz.