• 12-10-2021, 16:47:48
    #1
    Bı hesap var almayı düşünüyorum sizce ne kadar eder Hesap linki
  • 12-10-2021, 16:48:39
    #2
    Growth Manager
    gönderilerin neredeyse hepsi 3-5 beğenili hocam, bot takipçi atılmış olabilir.
  • 12-10-2021, 16:51:49
    #3
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gönderilerin neredeyse hepsi 3-5 beğenili hocam, bot takipçi atılmış olabilir.
    900 ₺ verilir mi hocam
  • 12-10-2021, 16:52:11
    #4
    900 TL yi reklama yatırın 0 dan hesap daha iş görür )
  • 12-10-2021, 16:53:09
    #5
    Growth Manager
    Somuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    900 ₺ verilir mi hocam
    ben maksimum 150 veririm en fazla.
  • 12-10-2021, 16:53:33
    #6
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben maksimum 150 veririm en fazla.
    Anladim