• 12-10-2021, 15:57:11
    #1
    Merhaba.
    Bu yil yks sinavina hazirlaniyorum ama ders çalişma isteğim gidiyor,çok stres yapiyorum.
    Hukuk okumak istiyorum,belli bir siralamaya girmem gerekiyor biliyorum ama stresten masanin başina oturamiyorum.
    8 ay kaldi sinava.
    Sifirdan başlasam en kötü eşit ağirliktan 120 bine girebilir miyim?
    Bu sinav deneyimini yaşamiş kişiler yazabilir mi?
    Teşekkür ederim.
  • 12-10-2021, 15:57:54
    #2
    Hukuk öğrencisiyim sormak istediğin bişey varsa pmden sorabilirsin.
  • 12-10-2021, 16:01:28
    #3
    alihan16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hukuk öğrencisiyim sormak istediğin bişey varsa pmden sorabilirsin.
    pm'den yazdim hocam.
  • 12-10-2021, 16:13:08
    #4
    alihan16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hukuk öğrencisiyim sormak istediğin bişey varsa pmden sorabilirsin.
    hocam pm attım