• 12-10-2021, 16:07:55
    #10
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu maliyete belli bir oranda iade payı da ekleyin

    O kadar çok eklenmesi gereken şey varki arada onu unutmuşum
  • 12-10-2021, 16:09:23
    #11
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal satıcıların harbiden kanını emiyor. resmen sipariş gelmesin artık diye içimden geçirmiyor değilim. müşteri dükkana gelse aynı indirimi vallahi yapamıyorum ama işte orada yerimiz olsun diye çabalıyoruz, reklamdır satış olsun diye uğraşıyoruz yoksa bir getirisi falan yok. Zaten 1000 liralık ürünlerden 20-30 lira kar eden fırsatçılar da iyice işleri berbat etti. sen vergi ver uğraş adam fatura falan kesmeden ürün göndersin senden ucuz satsın. sen fatura kes vergini ver hem ordan 18 hem trendyol 15 yok kargosu bilmem ne bitmiyor gerçekten doymuyor

    Dün bi haber gördüm.
    Trendyol rekabet kurumu tarafından soruşturulacakmış.
    Hem kendi ürünlerini öne çıkartıyor hemde satıcılar arasında haksızlık yapıp bazılarına sanıyorum komisyonlarda oynama yaparak öne çıkartıyormuş.
    Bakalım soruşturma nasıl sonuçlanacak.
  • 12-10-2021, 17:29:40
    #12
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bi haber gördüm.
    Trendyol rekabet kurumu tarafından soruşturulacakmış.
    Hem kendi ürünlerini öne çıkartıyor hemde satıcılar arasında haksızlık yapıp bazılarına sanıyorum komisyonlarda oynama yaparak öne çıkartıyormuş.
    Bakalım soruşturma nasıl sonuçlanacak.
    Geçenlerde soruşturma yapan kişiyi işe almışlar hocam birde öyle bir durum var