Normal satıcıların harbiden kanını emiyor. resmen sipariş gelmesin artık diye içimden geçirmiyor değilim. müşteri dükkana gelse aynı indirimi vallahi yapamıyorum ama işte orada yerimiz olsun diye çabalıyoruz, reklamdır satış olsun diye uğraşıyoruz yoksa bir getirisi falan yok. Zaten 1000 liralık ürünlerden 20-30 lira kar eden fırsatçılar da iyice işleri berbat etti. sen vergi ver uğraş adam fatura falan kesmeden ürün göndersin senden ucuz satsın. sen fatura kes vergini ver hem ordan 18 hem trendyol 15 yok kargosu bilmem ne bitmiyor gerçekten doymuyor
Dün bi haber gördüm.
Trendyol rekabet kurumu tarafından soruşturulacakmış.
Hem kendi ürünlerini öne çıkartıyor hemde satıcılar arasında haksızlık yapıp bazılarına sanıyorum komisyonlarda oynama yaparak öne çıkartıyormuş.
Bakalım soruşturma nasıl sonuçlanacak.