• 11-10-2021, 21:56:35
    #1
    Arada sırada canım sıkıldıkça direksiyonda story çekip paylaşıyorum sizce bunlar itici mi?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Arada sırada iyi oluyor da bazıları her gün 10 tane atıyor, günde 1 bile fazla geliyor o yüzden gerek yok bence. Hayır amacı da yok ki bu olayın. Benim dinlediğim şarkıdan, gittiğim yerden, yediklerimden elaleme ne? Bunu benimsediğinizde daha mutlu hayatınız oluyor emin olun.
  • 11-10-2021, 21:56:47
    #2
    Aşırısı evet.
  • 11-10-2021, 21:57:35
    #3
    Herşeyde olduğu gibi sadeliği bozulunca tadı kaçıyor 😂
  • 11-10-2021, 21:57:54
    #4
    Bunu yaparken saat, yüzük vb şeyleri göze sokuyolar o itici oluyor
  • 11-10-2021, 21:58:29
    #5
    Tabii ki itici.
  • 11-10-2021, 21:58:37
    #6
    Kitleye göre değişir. Benim bi kamyoncu abi var. Kamyon, tır sürerken sürekli canlı yayın açıp millete müzik dinletir, uzun yollarda felan. Herkesin zevki ve kafa dağıtma şekli farklı.
  • 11-10-2021, 21:59:14
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Arada sırada iyi oluyor da bazıları her gün 10 tane atıyor, günde 1 bile fazla geliyor o yüzden gerek yok bence. Hayır amacı da yok ki bu olayın. Benim dinlediğim şarkıdan, gittiğim yerden, yediklerimden elaleme ne? Bunu benimsediğinizde daha mutlu hayatınız oluyor emin olun.
  • 11-10-2021, 22:00:16
    #8
    net EVET
  • 11-10-2021, 22:01:43
    #9
    eğer lüks bir aracınız varsa lüks bir aracınız olduğunu hatırlatmak amacıyla günde 1 story'i aşmamak şartıyla atabilirsiniz