Arada sırada iyi oluyor da bazıları her gün 10 tane atıyor, günde 1 bile fazla geliyor o yüzden gerek yok bence. Hayır amacı da yok ki bu olayın. Benim dinlediğim şarkıdan, gittiğim yerden, yediklerimden elaleme ne? Bunu benimsediğinizde daha mutlu hayatınız oluyor emin olun.