• 11-10-2021, 18:10:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sizce var mı?
  • 11-10-2021, 18:14:40
    #2
    Hayır, emeğin karşılığı değil.
  • 11-10-2021, 18:19:00
    #3
    Başlığa bakacak olursak zor.
  • 11-10-2021, 18:20:26
    #4
    Kaleminize güveniyorsanız iyi para var.Ama bende o yetenek yok mesela olsa köşe olurdum
  • 11-10-2021, 18:22:40
    #5
    Başlıktaki da'yı yanlış yazdığınız için bence hiç bulaşmayın derim. Makale yazmak bilgi, deneyim ve hayal gücü gerektiren zor bir iş. Hayal kırıklığı yaşayabilir ve insanlara istediğini veremeyeceğiniz için birçok şikayete konu olabilirsiniz.

    GÜNCELLEME: Her zaman dile getiriyorum, forumda bu işi yapmalarına rağmen yazarların yarısından çoğu bu işi beceremiyor.
  • 11-10-2021, 18:23:34
    #6
    Makale alacağım parayla araba alırdım.. (yok yok şaka)

    Bence en karsız iş.. saatlerce yazı yazıyorlar aldıkları para 10 lira ne yazık ki.
  • 11-10-2021, 18:24:55
    #7
    Kendime sorduğumu da nereden çıkardınız?
  • 11-10-2021, 18:26:56
    #8
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlıktaki da'yı yanlış yazdığınız için bence hiç bulaşmayın derim. Makale yazmak bilgi, deneyim ve hayal gücü gerektiren zor bir iş. Hayal kırıklığı yaşayabilir ve insanlara istediğini veremeyeceğiniz için birçok şikayete konu olabilirsiniz.

    GÜNCELLEME: Her zaman dile getiriyorum, forumda bu işi yapmalarına rağmen yazarların yarısından çoğu bu işi beceremiyor.
    Hocama katılıyorum. Dün makale aldım sabahtan beri yazım yanlışlarını düzeltiyorum.
  • 11-10-2021, 18:28:27
    #9
    mutlusurmeli9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendime sorduğumu da nereden çıkardınız?
    Cevap verenlerde seni kastetmemiştir zaten. Yazacak olan arkadaşlara söylemişlerdir 😉