Başlıktaki da'yı yanlış yazdığınız için bence hiç bulaşmayın derim. Makale yazmak bilgi, deneyim ve hayal gücü gerektiren zor bir iş. Hayal kırıklığı yaşayabilir ve insanlara istediğini veremeyeceğiniz için birçok şikayete konu olabilirsiniz.
GÜNCELLEME: Her zaman dile getiriyorum, forumda bu işi yapmalarına rağmen yazarların yarısından çoğu bu işi beceremiyor.