Merhaba,

Android de bulunan mesajları Iphone aktarmak mümkün mü acaba aldığımız . Nette çok iyi bir bilgiye ras gelmedim sadece bir program var o da bazıları oluyor bazıları olmuyor diyor. Yurt dışı getirilen cihaz vs olursa fark yaratır mı.

Teşekkürler.