• 09-10-2021, 19:41:18
    #1
    Merhabalar, her gün her gün aşırı yorgunluk var. Koaladan farkım yok gibi sadece uyuyup dinlemek istiyorum. Ne yapıyorsun da yoruluyorsun diyecek olursanız PEK BİR ŞEY YAPMIYORUM. Sizde de bu uyuşukluk var mı? üstümden bu uyuşukluğu nasıl atabilirim?
  • 09-10-2021, 19:42:08
    #2
    spor yap, kız arkadaşın varsa onlar dışarıda takıl
  • 09-10-2021, 19:42:30
    #3
    Hocam fiziksel aktivite olarak bir şeyler yapıyor musunuz ?
  • 09-10-2021, 19:42:48
    #4
    at kendini diskolara
  • 09-10-2021, 19:42:50
    #5
    Hocam B12 eksikliği ya da bir çok sebep olabilir kan testi yaptırmanda fayda var bir doktora görün normal değil çünkü.
  • 09-10-2021, 19:43:33
    #6
    Depresyon bile olabilir, doktora görünmek lazım.
  • 09-10-2021, 19:46:39
    #7
    Hocam şeker hastalığı varsa o da çok pis yorgunluk yapar 😀 kan değerlerine baktırmakta yarar var. Ben geçen yıla kadar aynı dediğin gibiydim şekeri kestikten sonra epey rahatladım
  • 09-10-2021, 19:48:39
    #8
    bende de aynısı var, bir şeyler yapmaya takatim yok
  • 09-10-2021, 19:49:02
    #9
    Kendinize bir hobi edinebilirsiniz hocam